Actueel
1 week ago
📣 Stageplekken 2026/2027 bij NoaLies! ✨![]()
Hallo allemaal!
Voor het schooljaar 2026/2027 komen de eerste stageaanvragen alweer binnen. Wil jij ook stage lopen bij NoaLies, op de dagbeleving of binnen onze woningen? Wacht dan niet te lang met solliciteren — de plekken vullen snel!![]()
📧 Solliciteren kan via: nienke@noalies.nl
We kijken ernaar uit om van je te horen!
... Bekijk meerZie minder
1 week ago
Eric Braamhaar toernooi -
Wat een top dag weer! Wederom met grote prijzen naar huis gegaan. Trots op alle deelnemers & toeschouwers.
⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️![]()
Vrijwilligers bedankt voor het organiseren!
... Bekijk meerZie minder
3 weeks ago
Vakantiekracht gezocht voor onze woningen 🧡
... Bekijk meerZie minder
3 weeks ago
Feest vandaag! NoaLies bestaat morgen 12 jaar 🎈🥳🎉 op alle dagbelevingen en woningen vieren we dit met taart. ![]()
Joy & Clen hebben ons vandaag voorzien van heerlijke broodjes! Thanks chefkoks!
... Bekijk meerZie minder
1 month ago
Hard werkende mannen deze week 💪🏻 ![]()
Voor welk trekker merk gaan jullie? 😜 🚜
... Bekijk meerZie minder
1 month ago
🎉 Mooi nieuws!![]()
Afgelopen vrijdag hebben wij opnieuw, met een positief resultaat en zónder tekortkomingen, de jaarlijkse ISO 9001 surveillance-audit in de zorg behaald 💪![]()
Dit betekent dat wij blijven voldoen aan de internationale norm voor kwaliteitsmanagementsystemen — een mooie bevestiging dat we elke dag werken aan goede, betrouwbare zorg en voortdurende verbetering.![]()
Tijdens de audit ontvingen we bovendien mooie complimenten over de manier waarop wij onze zorg verlenen, onze locaties, de kleinschaligheid én de betrokkenheid en het werkplezier van onze medewerkers. Daar zijn we ontzettend trots op! 🧡![]()
De hele organisatie zet zich dagelijks in om aan deze norm te blijven voldoen. Dank aan iedereen voor de inzet, betrokkenheid en toewijding!
... Bekijk meerZie minder
2 months ago
Vanavond hadden onze collega’s van de woningen een uitje, dus sprongen wij (collega’s dagbeleving) gezellig bij 😊 ![]()
En ja… om er zeker van te zijn dat we punten scoorden, hebben we de bewoners gewoon lekker mee uit eten genomen 😄🍽️
... Bekijk meerZie minder
2 months ago
Vanavond weer een gezellige SKIK avond. Gewandeld in de Holterberg & daarna gezellig op het terras gezeten!
... Bekijk meerZie minder
2 months ago
Vandaag heerlijk genoten van een gezellige paasbrunch op alle locaties 🐣🌷 ![]()
Fijne Pasen allemaal!
... Bekijk meerZie minder
2 months ago
Collega gezocht! 🏠
... Bekijk meerZie minder
- Volg ons